Borduurblog

zondag 5 mei 2013

Teken van leven

Jaaaaaaa ik ben er nog hoor, alleen heb ik de afgelopen maanden super weinig geborduurd. Dit komt omdat het erg druk is geweest op het werk en privé. Natuurlijk ben ik ook nog druk bezig met de voorbereidingen voor mijn bruiloft. Dat is heel erg leuk, maar het is een hoop geregel voor 1 dag haha. Maar gelukkig zijn we er bijna, maar dat moet ook wel want volgende maand, 21 juni, is het zover! Daarna hoop ik het borduren weer lekker op te pakken.

10 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je daar inderdaad heel druk mee bent,succes met alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met de voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker genieten van alle voorbereidingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Veel succes met de voorbereidingen voor jullie huwelijk en mooie handwerkjes ben je aan het maken.

    Groetjes, jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Witam, niezwykle ciekawe miejsce, super tekst, wspaniale przedstawiony, pewnie od czasu do czasu odwiedze twojego bloga, bo naprawde bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba, salutuję Sabinka :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey, ik vroeg me af hoe het met je gaat? Borduur je nog? groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen