Borduurblog

zaterdag 11 september 2010

Update The Guelder Rose Fairy 5

Ik ben weer terug van een geweldige vakantie en mijn kleine fiary is meegegaan. Inmiddels heeft ze al haar gekregen met bloemen erin.


Ook kon ik het niet laten om in een handwerkwinkel een pakketje te kopen. Het is een loper voor op de tafel, maar ik ben voorlopig nog niet van plan om eraan te beginnen. Op dit moment heb ik nog genoeg te borduren.


Ik zie dat iedereen afgelopen week lekker is opgeschoten met borduren en andere handwerkjes. Helaas heb ik niet de tijd om bij iedereen apart een reactie te plaatsen, dus bij deze!

4 opmerkingen:

  1. Je kleine fairy wordt erg leuk!
    Fijn dat je weer terug bent en een goede vakantie hebt gehad!
    Mooi loper ook, staat vast heel gezellig op tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te horen dat je een geweldige vakantie hebt gehad. Leuke loper trouwens...past precies mooi bij je kussen ;))

    Ik vind het knap dat je je fairy al bijna af hebt...ik vind het een ramp zo'n klein stukje stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. Mooie loper heb je gekocht en je fairy vordert lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je fairy wordt schattig.... leuk pakketje heb je gekocht!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen